motivace

6. července 2016 v 13:06 | T.
čaute :)
Jak se vám daří?

Pro dnešek jedna slečna, na kterou jsem narazila na googlu na obrázkách - je naprosto neskutečná! :)

Poslední 3 dny mi je šíleně zle, mám nafouklý střeva, vypadám jak těhotná :D, žaludek mě bolí.. Furt se do mě něco cpe - babičky no... A ačkoliv nemám hlad, tak dostanu něco a sníst to musím, je mi špatně z každýho jídla, na který se podívám :'( Ještěže už dnes jedu domů..

Od zítřka začínám s Atkinsonovou dietou - vypadá skvěle už jen proto, že posledí dobou špatně snáším pečivo a celkově sacharidy, a v tom vedru mám chu´t jen na zeleninu a ovoce, tak se nemůžu dočkat, až ji vyzkouším a hubne se při tom až 5kg za týden :OO.. smaozřejmě při přísném dodržování. Ale teď mi o hubnutí fakt nejde, jde mi o trávení :( Uvidím, jak mi po ní bude. Máte s tím někter zkušenosti? :)



T.
 

4.07.2016

4. července 2016 v 14:36 | T.
Krásný slunečný den :)
Jak se vám daří?

Já dnes započala se svým měsíčním plánem, ačkoliv už je 4.7. :D co už.

snídaně: tvarohové knedle (tvaroh, žitná mouka) jen polité máslem + mléko
svačina: -
oběd: 1 menší kousek vařeného květáku a pár měsíčků vařených brambor
svačina: ovocná miska - čtrt melounu, půl banánu, 1 kiwi, pár bobulek hroznů
večeře: -

pohyb: 1,8km běh (ráno bylo strašný vedro) + 30 minut posilování + plavání

Jídla by mohlo být méně no, ale co už :(



T.

Cíle na červenec!

2. července 2016 v 18:23 | T.
CÍLE TOHOTO MĚSÍCE:

52kg
běžet 3km v kuse
každý den cvičit + ob den chodit běhat
jíst pravidelně 3x denně ale pouze zeleninu + ovoce + bílkoviny (večer) --> max. 400kcal
vypít každý den 2l vody (obyčejné nebo s citrónem, mátou, ovocem..ale bez cukru!)
pokročit v angličtině


+ pro motivaci přidávám svoji vysněnou postavu :)

břicho by nemuselo být tolik, ale...:)

NEBO


T.



 


Nový začátek?

2. července 2016 v 15:46 | T.
Nezvládám to. Pořád se přežířám. Jeden den hladovka, druhý den toho sním jak za celý týden. A to chci hubnout?!
TÍMTO TO ASI NEPŮJDE!!
JSEM PĚKNÝ PRASE. ODPORNÝ. NESNÁŠÍM SE. NESNÁŠÍM MOJE NOHY, BŘICHO TLUSTÝ RUCE!! NESNÁŠÍM!

Musím na to jít jinak. Přemýšlela jsem včera celou noc jak.. Nejlepší asi bude, když budu jíst 5 jídel denně, ALE!! max. příjem do 500kcal. například: ráno půl jablka, svačina mrkev, oběd zel.salát (troška), svačina druhá půlka jablka a večeře třeba nějakou bílkovinu (tvaroh).. Budu jíst pravidelně, nebudu se zbytečně přežírat a bude to tak lépe fungovat..

Od zítřka začínám na novo a doufám, že mi to půjde a i přes to zvládnu za 23 dní zhubnout ty 4kg z výzvy.

Jaká je vaše největš motivace, holky? :)
Já když mám slabší chvilku, tak si projíždím thinspo summer na googlu v obrázkách :D (Y) sen...takto vypadat.


MÁTE TO TAK NĚKTERÁ TAKY?
jeden den hladovka, super pocit, druhej den to hned zkazíte? :'( NESNÁŠÍM SE.


----------
Momentálně jsem do středy u babičky - a to je postrach. Plno dobrot, palačinek.. NE. Musím se hlídat, snad se mi to povede. V plánu mám plavat v bazené co nejvíc a jezdit na kole u filmů u televize :D Snad něco spálím a když budu jíst pravidelně , ale malé porce a nekalorická jídla, tak snad i zhubnu za ty 4 dny něco málo.

Užívejte prádzniny!!:)

T. :'(

Den třetí

29. června 2016 v 17:32 | T.
DAY 3.

dnes se mi vůbec nedařilo, mám blbou náladu, vše mě bolí :D je strašný vedro.
Musela jsem jít s přítelem na oběd a vyhnout jídlu se v jeho přítomnosti opravdu nedá - hlídá mě :(

ZÍTRA HLADOVKA + půjdu konečně běhat!! (ale až večer-kvůli vedru)


Pěkný den,

T.

Den druhý

28. června 2016 v 15:30 | T.
Ahoj :)
Tak mám za sebou DAY 2.

Ráno váha ukazovala 55,3 kg (včera 56,2kg)

Snídaně: -
svačina: -
oběd: zeleninový salát s kousky lososa
svačina: -
večeře: (doplním, zítra - spím u přítele, ale vidím to na jogurt)

pití: 2l vody s citronem
pohyb: 100 sklapovaček, krátká procházka

kjd

Krásný zbytek dne :)
T.

Den první

27. června 2016 v 18:00 | T.
Přeji krásný den, dámy :)
Tak jak jste započali nový týden?

Já mám za sebou DAY 1 z 30ti denní výzvy (-4kg), který proběhl víceméně skvěle.

Je pondělí a tudíž máma konečně šla do práce a tudíž nemusím trpět spoelčný obědy typu smažený řízek na tuně oleji apod.
Dnes jsem byla první den na kurzu angličtiny, protože jsem 4 roky na gymplu na ajinu kašlala a teď při nástupu na VŠ ji bohužel budu potřebovat a přítel je na tom víceméně stejně, a tak jsme šli spolu. Bylo to celkem super, sešla se skvělá parta, takže jde vše hned líp.


snídaně: -
svačina: -
oběd: kuřecí steak (půlka masa) + dvě vidličky rýže, jeden plátek okurky a jeden měsíček rajčete
svačina: -
večeře: 1/2 polotučného tvarohu Milko + hruška + čtvrtka melounu

CELKEM: 376kcal

pohyb: 200 sklapovaček ráno + procházka po městě
pití: 200ml čokolády z automatu + 1,5l vody s citrónem + 250ml café latte karamelové


PS. MÍRY PŘED VÝZVOU
Bála jsem se si stoupnout na váhu a vlastně se i změřit, ale tyto čísla znát musím, bez nich to nejde.

váha: 56,2kg
výška: 160cm
stehno: 57cm
břicho: 72cm
boky: 88cm
paže: 25cm
hýždě: 97cm
hrudník: - (přijde mi to zbytečný)

+ přidávám foto, kde se správně měřit, kdyžbyste někdo chtěl :)

nic

(1- hrudník; 2- paže; 3- břicho; 4- boky; 5- háždě; 6- stehno)

Krásný zbytek dne a napiště, jak se vám daří!

T.



Den před výzvou

26. června 2016 v 15:18 | T.
Krásný den, slečny :)
Jak se máte?

Už jste četli o výzvě, která začíná už zítra? Jestli ne, mrknite o článek níže a neváhejte se zapojit.

Dnes u nás prší, celý den mě bolí hlava..

NESNÁŠÍM VÍKENDY!! Musím obedvat u jednoho stolu s mámou a ona neůže uvařit třeba něco zdravého! MUSÍ UDĚLAT SMAŽENÝ ŘÍZKY!! Ach bože! To je snad trest!!


Už se těším na zítra!! Máma do práce, nám začíná výzva a navíc příští víkend jede pryč, takže ani další víkend nebude hrůza jako tento. Jupíííí.

Pěkný zbytek dne a nezapomeňte na výzvu!


Usínání s pocitem hladu je to nejlepší :)

T.

VÝZVA? Pojď do toho!

25. června 2016 v 17:01 | T.
Říkala jsem si, že by bylo fajn udělat nějakou společnou výzvu - vzájemná motivace, podpora a společný cíl je přece to nejlepší!
Společně jde totiž všechno líp.

A kolik kg dolů dáme za měsíc?

4 kg!!! ANO!!
Hubenější stehna, ploché bříško a tenčí ruce? To přece chceme!

Ne, 4kg to být nemusí - může to být více nebo méně, opravdu záleží na tom, na kolik se cítíte, v jakém jste stavu a kolik chcete. Důležité je, že nás do toho půjde hodně a že se budeme vzájemně podporovat, ať už je cíl jakýkoliv.


kdy: 27.6.-27.7.2016
kolik: -4kg


Kdo by se chtěl zapojit, napište pod tento článek do komentářů - a nezapomeňte o výzvě napsat na svém blogu, ať se nás do výzvy zapojí co nejvíc!

podmínka: První den (27.6.) napsat na blog svou počáteční váhu a výšku a váš cíl a KAŽDÝ den psát jídelníček a pokroky!

TIP: Můžete si vytvořit speciální rubriku "VÝZVA", kde budete psát jednotlivé dny a alespoň budou všem lépe k nahlídnutí a dohledání.


T.

JDU DO TOHO!


Zítra? ANO! Neděle!

25. června 2016 v 15:57 | T.
Krásný, slunečný den dámy!
Tak jak se vám daří? Hned si jdu přečíst vaše články :)

Jak bylo na dovolené? Šílený vedro, ale bylo to krásný. Jídlo jsem ale pořádně kazila. MIluji snídaně formou švédského stolu a prostě vše musím ochutnat! :D achjo.
Jak už ale napovídá název článku, od ZÍTŘKA začínám na plno!

Nedáme si všici nějaký společný cíl na červenec?
Například tento měsíc -4kg? Bylo by to super! SPolečný cíl, společná motivace a podpora. Pište své nárhy do koentáře!! :)


V tomto vedru nezapomeňte hodně pít - nejlépe vodu s citrónem a třeba mátou a ovocem! MŇAMKA.



Kam dál